هتل هاي كيش | تور كيش هتل هاي كيش | تور كيش .

هتل هاي كيش | تور كيش

هتل بزرگ ايران كيش

هتل ايران كيش

 

خلاصه اي درباره هتل ايران كيش

هتل ايران كيش يكي از هتل هاي ۵ ستاره تازيه تاسيس كيش مي باشد كه با فراهم كردن امكانات اقامتي مناسب در حد يك هتل ۵ ستاره، ۳۱۰ تخت به ظرفيت اقامتي هتلهاي كيش اضافه كرده است.

هتل ايران در كيش داراي ۱۳۰ اتاق، ۳۱۰ تخت، ۱۲۰۰متر مربع رستوران باز، استخر و سالن بدنسازي با زيربناي ۷۰۰ مترمربع در هفت طبقه و روبروي پارك شهر كيش ساخته شده است.

هتل ايران كيش تابحال ۳۹ بار از اين سايت رزرو شده و مشتريان ما آخرين بار اتاق دوتخته هتل ايران كيش را در روز دوشنبه ۲۰ دي ۱۳۹۵بمدت ۳ شب رزرو كرده اند. شما هم مي توانيد همين الان رزرو كنيد! بهترين قيمت، ارزانترين قيمت رزرو هتل

رزرو هتل ايران كيش با تخفيف ويژه و پايين تر از قيمت اصلي هتل از اين سايت امكان پذير است. براي رزرو آنلاين با انتخاب تاريخ و مدت اقامت بر روي كليد درخواست رزرو آنلاين كليك كنيد. بهترين نرخ و راحت ترين راه رزرو هتل …

ساعت تحويل اتاق: ۱۴:۰۰

ساعت تخليه اتاق: ۱۲:۰۰

تعداد اتاق ها: ۱۳۰ عدد

فاصله تا مركز شهر: ۵ دقيقه

فاصله تا فرودگاه: ۲۰ دقيقه
خدمات هتل ايران كيش
براي ساخت اين هتل پنج ستاره ايران كيش كه به گفته سازندگان آن با تمركز بر روي جذب گردشگران خارجي در تور كيش احداث شده، بيش از ۵۵ ميليارد تومان سرمايه گذاري شده است.

از خدمات رايگان اين هتل مي توان به صبحانه بوفه، ناهار، ترانسفر رفت و برگشت، استخر، سونا، جكوزي و ميني بار اشاره كرد.

قوانين رزرو اين هتل
– رزرو نهايي و قطعي اين هتل تنها بعد از پرداخت هزينه امكان پذير است و كليه ميهمانان موظفند بعد از ثبت رزرو خود و تاييد آن نسبت به پرداخت هزينه اقدام كنند. در غير اينصورت رزرو موقت تلقي شده و اتاقي به شما اختصاص نمي يابد.
– مبالغ نوشته شده در سايت براي رزرو هتل، قطعي و نهايي بوده و با احتساب ماليات، عوارض و حق سرويس است و مسافر با رزرو از اين سايت، هيچ پول ديگري به هتل پرداخت نمي كند.
– كليه فرآيند رزرو هتل در اين سايت انجام مي شود و نيازي به تماس تلفني مسافر با هتل نيست. همچنين تمديد اقامت و يا كم كردن از مدت اقامت تنها با هماهنگي اين مركز امكان پذير است. در غير اينصورت مسئوليت خسارات مالي بعهده مسافر است.


برچسب: انواع هتل هاي لوكس كيش، تور لحظه آخري كيش، تور نوروزي كيش، رزروهتلهاي كيش، هتل اپارتماني كيش، ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ساعت: ۰۴:۳۹:۳۵ توسط:afsaneh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :