هتل هاي كيش | تور كيش هتل هاي كيش | تور كيش .

هتل هاي كيش | تور كيش

بهترين هتل هاي پنج ستاره‌ي كيش

هتل هاي 5 ستاره كيش

 

معرفي چهار تا از بهترين هتل هاي پنج ستاره‌ي كيش

وقتي صحبت از سفر به اين جزيره‌ي رويايي به ميان مي‌آيد، بحث اقامت و رزرو هتل در كيش، هميشه پاي ثابت بحث سفرها و تورهاي كيش است. يكي از عمده مشكلاتي كه مسافران در حين انتخاب هتل در اين جزيره با آن مواجه مي‌شوند، نداشتن معيار صحيحي براي انتخاب محل اقامت‌شان است. درست است كه ميزان ستاره‌هاي يك هتل، مي‌تواند ملاك مناسبي براي انتخاب آن باشد، اما خيلي وقت‌‎ها آنچه ما از يك اقامت آرامش‌بخش در ذهن‌مان داريم، با آن‌چه از تصاوير هتل‌هاي مختلف دستگيرمان مي‌شود، زمين تا آسمان فرق مي‌كند. به همين دليل هم هست كه سعي داريم تا در اين سامانه، شما را نه فقط با قيمت و تخفيف هتل‌ها، كه با اطلاعات مفيدتري در مورد هتل‌هاي مختلف آشنا كنيم تا در مسير انتخاب‌هاي‌تان، با چشمان بازتري قدم برداريد و در نهايت، از اقامت‌تان در هر جايي كه هستيد، لذت ببريد. در اين بخش قصد داريم تا چهار تا از بهترين هتل هاي پنج ستاره‌ي كيش را به شما معرفي كنيم. مسلم است كه در نهايت، انتخاب با شماست.
۱٫ هتل دريايي ترنج

اين هتل، كه تنها هتل دريايي در ايران است، بر روي آب‌هاي نيلگون خليج فارس ساخته شده است. مجموعه اتاق‌هاي اين هتل، به شكل بته جقه در كنار هم و بر سطح دريا قرار گرفته‌اند. اين اتاق‌ها به دليل موقعيت خاص‌شان، فضاي جديد و جالبي دارند. كف اتاق‌ها مجهز به بخش شيشه‌اي مقاومي است كه دريا و ماهي‌هاي شناور در آن را به شما نشان مي‌دهد و بالكن رو به درياي اين اتاق‌ها با چيدمان بسيار زيباي آن، شما را مهمان تماشاي طلوع و غروب خورشيد مي‌كنند. طراحي داخلي اتاق‌ها و چيدمان آن‌ها به نحوي است كه اقامتي رويايي را براي شما به ارمغان مي‌آورد. هتل ترنج كيش در سال ۱۳۹۴ به بهره‌برداري رسيد و به اين ترتيب، هتلي نوساز محسوب مي‌شود. هتل دريايي ترنج در مسيري يك كيلومتري بر سطح دريا بنا شده است. اين مسير با ۱۰۰ ويلاي ۴۰ و ۶۰ متري ساخته شده است. اين هتل ۵ سوييت VIP هم دارد كه طراحي داخلي آن‌ها ويژه‌ي ملل مختلف است. لازم به ذكر است كه هتل دريايي ترنج كيش، داراي كافي‌شاپ، رستوران سنتي و ايتاليايي، چايخانه‌ي سنتي، سالن بدن‌سازي، ماساژ، ايرهاكي و بيليارد و واليبال ساحلي و… است. يكي از خدمات بي‌نظير اين هتل، امكان ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهي رايگان است. اگر تمايل داريد كه ماه‌ عسلي رويايي داشته باشيد و يا اين‌كه براي تعطيلات پيش رويتان، برنامه‌ي سفر به كيش داريد، فقط با چند كليك مي‌توانيد رزرو هتل دريايي ترنج در كيش را انجام دهيد و از تخفيف‌هاي روزانه‌ي آن هم برخوردار شويد.
هتل ترنج كيش
۲٫ هتل مارينا پارك

اين هتل، تنها مارينا هتل ايران است كه در بين هتل هاي كيش، خوش درخشيده است. هتل مارينا پارك كيش در سال ۱۳۸۹ ساخته شده و فضاي سرسبز و زيبايي دارد كه مزين به گونه‌هاي گياهي متنوعي است كه شايد بعضي‌هايشان را تا به حال نديده باشيد. اين هتل از دو طرف به ساحل مرجاني خليج فارس مي‌رسد و در دو طبقه با ۱۹۰ اتاق و سوئيت، ميزبان مهماناني است كه هتل ماريناي كيش را براي اقامت‌شان در جزيره انتخاب كرده‌اند. اين هتل، مجهز به رستوران و كافي‌شاپ مخصوص است. از امكانات خاص هتل ماريناي كيش مي‌توان به سالن ماساژ تخصصي با انواع ماساژ، سالن بدنسازي، استخر، سونا و جكوزي، خشكشويي و آرايشگاه زنانه اشاره كرد. بد نيست اين را هم بدانيد كه اگر كودك همراه‌تان داريد، هزينه‌ي اقامت در اين هتل براي كودكان زير ۵ سال، رايگان حساب مي‌شود. ترانسفر اين هتل نيز رايگان است كه البته بايد با هماهنگي قبلي خودتان با هتل انجام شود. اگر مايل به اقامت در اين هتل هستيد، مي‌توانيد در اينجا فرآيند رزرو هتل ماريناي كيش را انجام دهيد.
هتل مارينا پارك كيش
۳٫ هتل داريوش

يكي ديگر از هتل هاي كيش كه مسافران زيادي را هم به خاطر معماري ساختمان و بناي هتل و همچنين سرويس‌دهي خوب و سطح بالاي آن به خودش جذب كرده است، هتل داريوش كيش است. اين هتل در ۳ طبقه در مجاورت خليج فارس و با چشم‌اندازي از دريا، با الهام گرفتن از تخت جمشيد و پاسارگاد، بنا شده است. اين هتل، به دليل معماري هخامنشي‌اش، يكي از محبوب‌ترين هتل‌ هاي كيش در جزيره است. رستوران آپادانا و پاسارگاد، دو رستوران بزرگ اين هتل هستند كه با انواع غذاهاي ايراني و فرنگي، ميزبان مهمانان عزيز مي‌باشند. امكانات ورزشي و تفريحي هتل داريوش، شامل سالن بدنسازي، زمين تنيس، بيليارد، قايق سواري، قواصي، ماساژ تايلندي و … است. لازم به ذكر است كه اين هتل پنج ستاره هم، ترانسفر رايگان داشته و به همين دليل بايد در زمان رزرو اتاق در هتل داريوش كيش، پذيرش را از زمان دقيق رفت و برگشت‌تان باخبر كنيد.
هتل داريوش كيش
۴٫ هتل پارميس

هتل پارميس كيش، يكي از هتل‌هاي پنج ستاره‌ي جزيره است كه در سال ۱۳۸۵ افتتاح شده است و به دليل نزديكي‌اش به مراكز خريد و اسكله‌هاي تفريحي، طرفداران زيادي دارد. بد نيست بدانيد كه هتل پارميس تا اسكله‌ي تفريحي تنها به اندازه‌ي ۲۰ دقيقه پياده‌روي فاصله دارد. اين هتل، نه تنها به اسكله نزديك است، بلكه به دليل موقعيت بسياري خوبي كه دارد، تا هايپرماركت كيش و مراكز تجاري هم به اندازه‌ي ده دقيقه پياده‌روي فاصله دارد و چه كسي است كه دلش نخواهد شب‌هاي جزيره را پياده‌روي كند و از حال و هواي كيش لذت ببرد؟ علاوه بر مزبت‌هايي كه در مورد مكان هتل پارميس گفته شد، نبايد يكي ديگر از مهم‌ترين دلايل محبوبيت اين هتل را فراموش كرد؛ پرسنل صبور و خوش‌اخلاق هتل پارميس، يكي از نقاط قوت اين هتل محسوب مي‌شوند. پرسنلي كارآزموده كه در كنار امكانات بي‌نظير اين هتل پنج ستاره، خاطره‌ي سفري شيرين را براي‌تان به ارمغان خواهند آورد. اين هتل مجهز به دو رستوران ايراني و فرنگي، يك رستوران سنتي و رستوراني ايتاليايي است. كافي‌شاپ هتل پارميس، ۲۴ ساعته باز است و انتخاب خوبي براي شب زنده‌داران محسوب مي‌شود. از امكانات ورزشي و تفريحي اين هتل مي‌توان به استخر، اسپا، سونا بخار، جكوزي، ماساژ و بيليارد اشاره كرد. اگر اهل بازي‌هاي كامپيوتري هستيد هم اين مژده را به شما مي‌دهيم كه اين رستوران يك گيم‌نت درست حسابي هم دارد. پذيرش ۲۴ بوده و خدمات ترانسفر هم براي مهمانان هتل رايگان انجام مي‌شود. اگر هتل پارميس را مناسب ديديد مي‌توانيد با وارد شدن به بخش رزرو هتل هاي كيش، ظرف چند دقيقه، اتاق‌تان را رزرو كنيد.


برچسب: انواع هتل هاي كيش، تور نوزي كيش، تور هاي كيش، هتل آپارتماني، هتل هاي 5 ستاره، ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ساعت: ۰۴:۲۹:۲۲ توسط:afsaneh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :