هتل هاي كيش | تور كيش هتل هاي كيش | تور كيش .

هتل هاي كيش | تور كيش

هتل 4ستاره مريم كيش

هتل

 

خلاصه اي درباره هتل مريم كيش

هتل مريم كيش، قبلا يكي از هتل هاي ۴ ستاره جزيره كيش بود كه با پيوستن به گروه هتل هاي سورينت، به هتل سورينت كيش يا هتل سورينت مريم تغيير نام داده است. در حال حاضر اين هتل بازسازي شده و بعنوان هتل ۵ ستاره مريم كيش، آماده پذيرايي از ميهمانان است.

اين هتل با سبك معماري اروپايي باروك در ۴ طبقه طراحي و اجرا گرديده است. نزديكي به بازارها يكي از ويژگي هاي هتل سورينت كيش مي باشد. اين هتل در زميني به مساحت ۷ هزار متر در نزديكي ميدان اميركبير واقع شده است و با فاصله كم تا ساحل و اسكله تفريحي كيش و همچنين مراكز اصلي خريد مانند بازارهاي مرواريد، پرديس ۱ و ۲، مركز تجاري، هايپرماركت و … مكاني مناسب براي اقامت در جزيره زيباي كيش است.

هتل مريم كيش تابحال ۱۲۳ بار از اين سايت رزرو شده و مشتريان ما آخرين بار اتاق ۲ تخته هتل مريم كيش را در روز يكشنبه ۵ دي ۱۳۹۵بمدت ۱ شب رزرو كرده اند. شما هم مي توانيد همين الان رزرو كنيد! بهترين قيمت، ارزانترين قيمت رزرو هتل

رزرو هتل مريم كيش با تخفيف ويژه و پايين تر از قيمت اصلي هتل از اين سايت امكان پذير است. براي رزرو آنلاين با انتخاب تاريخ و مدت اقامت بر روي كليد درخواست رزرو آنلاين كليك كنيد. بهترين نرخ و راحت ترين راه رزرو هتل …

ساعت تحويل اتاق: ۱۴:۰۰

ساعت تخليه اتاق: ۱۲:۰۰

تعداد اتاق ها: ۵۶ عدد

فاصله تا مركز شهر: ۵ دقيقه

فاصله تا فرودگاه: ۱۵ دقيقه

آدرس هتل: جزيره كيش – ميدان اميركبير – هتل سورينت مريم

شماره تلفن رزرو هتل مريم كيش: ۲۵۹۱۷۰۷۰ – ۰۲۱ ( براي رزرو تلفني تماس بگيريد )
خدمات هتل مريم كيش
هتل سورينت مريم اولين هتل در ايران است كه از تكنولوژي كنترل هوشمند BMS بهره مي برد، يه اين صورت كه كليه وسايل الكترونيكي اتاق ها و سوئيت ها مانند سيستم روشنايي، تهويه، سيستم هاي صوتي و تصويري و … با ورود مسافر بطور خودكار فعال مي شوند. همچنين اتاق هاي اين هتل خدمات ويژه اي را براي معلولين و افراد سالمند دارند.

۳۴ اتاق اين هتل رو به طلوع خورشيد مي باشد كه نماي زيباي آنرا به ميهمانان هديه مي كند. همچنين در طبقات بالاتر، نماي دريا هم قابل مشاهده است.

خدمات رايگان هتل شامل نوشيدني خيرمقدم (Welcome Drink) ، ترانسفر فرودگاهي در هنگام ورود به هتل و خروج از هتل (بدرقه)، اينترنت پر سرعت، ميني بار، سرويس قهوه و چاي، سرويس ميوه عصرانه مي باشد. ترانسفر فرودگاهي براي سوئيت ها با ليموزين انجام مي شود.

لازم به ذكر است طرح ساخت هتل مريم ۲ در ۷ طبقه و همسان با نماي فعلي، از اوايل سال ۹۲ آغاز شده است و پس از اتمام عمليات، بصورت يكپارچه با هتل فعلي آماده پذيرايي از مهمانان خواهد بود.
قوانين رزرو اين هتل
– رزرو نهايي و قطعي اين هتل تنها بعد از پرداخت هزينه امكان پذير است و كليه ميهمانان موظفند بعد از ثبت رزرو خود و تاييد آن نسبت به پرداخت هزينه اقدام كنند. در غير اينصورت رزرو موقت تلقي شده و اتاقي به شما اختصاص نمي يابد.
– مبالغ نوشته شده در سايت براي رزرو هتل، قطعي و نهايي بوده و با احتساب ماليات، عوارض و حق سرويس است و مسافر با رزرو از اين سايت، هيچ پول ديگري به هتل پرداخت نمي كند.


برچسب: تور كيش، رزرو هتل هاي كيش، ليست قيمت هاي هتل، ليست هتل كيش، هتل اپارتماني كيش، هتل هاي لوكس كيش، ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ساعت: ۰۴:۳۷:۲۵ توسط:afsaneh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :