هتل هاي كيش | تور كيش هتل هاي كيش | تور كيش .

هتل هاي كيش | تور كيش

هتل مارينا پارك كيش

هتل مارينا پارك

 

يكي از نكات قابل توجه و بسيار ارزشمند هتل مارينا پارك كيش قرار گرفتنش در زميني است كه فقط ۷۰۰۰ متر مربع آن ساحله و اين بسيار قابل اهميت براي مسافران جزيره كيش است. كل زميني كه هتل مارينا در آن قرار گرفته بيش از ده هزار هكتار است و مهندسان از اين فضا به خوبي استفاده كرده اند. طراحي فضاهاي سبز و آبنماهاي داخل محوطه هتل و همچنين معماري ساختمان هتل و داخل اتاقها و لابي و … امتيازاتيست كه هتل مارينا كيش را بسيار مطرح و پر طرفدار كرده.

هتل مارينا كيش

خوب البته قيمت هتل هم نسبت به ساير هتلها بالاتره اما خدمات و نوع سرويس دهي و كيفيت هتل و غذاها رو هم بايد در نظر گرفت. به همين خاطر خيلي از مسافران تور كيش ترجيح ميدن اولين انتخابشون هتل مارينا كيش باشه.

هتل مارينا از قسمتهاي مختلفي تشكيل شده از جمله سالن زيبايي مخصوص بانوان، سالن هاي مجزا و مجهز ورزشي، سالن ماساژ و اسپا، كافي شاپ، سالن هاي رستوران و… كه همگي در انتظار مهمان نوازي از شما ممهمانان محترم هتل ميباشند.

 

سالن زيبايي بانوان هتل مارينا كيش سالن ماساژ و اسپا هتل مارينا كيش

 

رستوران لوتوس هتل مارينا كيش رستوران باغ(گل كاغذي) هتل مارينا كيش

در دو طرف ساحل هتل درياي مرجاني و بسيار زيباي خليج هميشه فارس خودنمائي مي كند كه اولين و بي نظيرترين ماريناي كيش را در خود جا داده است. اين فضاي فرحبخش و بسيار چشم نواز نظر هر بيننده ا ي را به خود جلب مينمايد و اقامت در هتل مارينا كيش را وسوسه انگيز مي نمايد. معماري منحصر به فرد همراه با دكوراسيون و تجهيزات مدرن در كنار طبيعتي بكر تعريفي جديد از سفر را در ذهن متبادر مي سازد. كاركنان آموزش ديده و با تجربه آماده اند تا خاطره اين سفر بياد ماندني را در ذهن شما مسافران عزيز تور كيش هتل مارينا ماندگار كنند.

از ديگر امكانات هتل مارينا كيش ميتوان به تفريحات دريايي و ساحلي در ساحل اختصاصي تفريحي هتل مارينا اشاره كرد. همچنين بزرگترين و مجهزترين اسكله شناور مخصوص نگهداري قايقهاي تفريحي در ساحل اختصاصي مارينا قرار دارد.

هتل مارينا كيش

سالن كنفرانس و مراسمات هتل مارينا كيش از ديگر پيشنهادات هتل براي رفاه بيشتر شما عزيزان است با ظرفيت ۴۰۰ نفر و امكانات پذيرايي و صوتي و تصويري مجهز.

هتل مارينا كيش

 

قيمت اتاق هاي هتل مارينا كيش

دو تخته رو به جزيره ۶۳۰٫۰۰۰ تومان
دو تخته رو به دريا ۷۳۰٫۰۰۰ تومان
سرويس اضافه ۲۶۰٫۰۰۰ تومان

خدمات رايگان هتل مارينا همراه با تور كيش سير

استقبال فرودگاهي
صبحانه بوفه
ناهار بوفه
استخر سونا جكوزي
سالن بدنسازي
اينترنت پر سرعت
تخفيف وروديه پارك دلفين ها و باغ پرندگان و ساير تخفيفات گردشگري


برچسب: تاريخچه ي هتل مارينا، تور لحظه آخري كيش، تورهاي تابستاني كيش، ليست هتل كيش، ، هتل مارينا پارك، ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ساعت: ۰۴:۳۸:۴۵ توسط:afsaneh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :